6R 185Τρακτέρ

  • Μέγ. ισχύς 204 hp (150 kW) (ECE-R120) + 30 hp (22 kW) έξυπνη διαχείριση ισχύος
  • Κινητήρας 6,8 l με 6 κυλίνδρους
  • 7,9 t και μεταξόνιο 2,77 m
  • Καμπίνα ComfortView™ XXL (3,33m³) με 2 πανοραμικές πόρτες ή κολόνα B στα αριστερά και οθόνη G5/G5PLUS με 71 d(B)A
  • Επιλογή κιβωτίου ταχυτήτων: AutoPowr
Εκτύπωση
Αριθμός σελίδας 6R 185

ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ

Κάντε οικονομία στα καύσιμα

Στην ανεξάρτητη δοκιμή DLG-PowerMix-Transport 2.0* (εφαρμογές μεταφοράς), το 6R 185 παρείχε χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, μόλις 349 g/kWh ντίζελ (σκούρα πράσινη μπάρα) και 14 g/kWh DEF (ελαφρά πράσινη μπάρα).

6r-185-page-number

ΣΕΡΒΙΣ ΣΕ ΣΤΑΘΕΡΗ ΤΙΜΗ

Κόστος επισκευών χωρίς αυξήσεις

Ένα πακέτο μετέπειτα συντήρησης PowerGard παγιώνει το κόστος επισκευών και σας προστατεύει από μελλοντικές αυξήσεις τιμών έως και 8 χρόνια / 8000 ώρες (κίτρινες μπάρες). Το κόστος επισκευών χωρίς προστασία αυξάνεται κάθε χρόνο. Με πληθωρισμό 8% ετησίως (γκρι μπάρες), θα μπορούσατε να πληρώνετε έως και 36% περισσότερα μετά από 5 χρόνια χωρίς το PowerGard!

πίνακες αριθμών σελίδων 6r 185

ΥΨΗΛΟΤΕΡΗ ΜΕΤΑΠΩΛΗΤΙΚΗ ΑΞΙΑ

Περισσότερα χρήματα από μελλοντική πώληση

Ανεξάρτητες έρευνες που πραγματοποιήθηκαν την άνοιξη του 2022 δείχνουν ότι η μεταπωλητική αξία των τρακτέρ που έχουν συντηρηθεί σωστά από αντιπρόσωπο της John Deere είναι υψηλότερη από εκείνη των τρακτέρ που συντηρούνται ανεξάρτητα. Στο 16% των πωλήσεων, η διαφορά ήταν πάνω από 5% (γκρι μπάρα).

Τρακτέρ 6r185 χορτοδετικό c441r οπτικά μεγάλο

Συνδυασμός που σπάει τα ρεκόρ: 6R 185 + C441R

Σε μια εκτεταμένη δοκιμή 7 ωρών, ο συνδυασμός του τρακτέρ 6R 185 και του τυλικτικού μπάλας C441R έφερε ως αποτέλεσμα το ρεκόρ των 44 δεμάτων ανά ώρα στα 0,42 l/μπάλα, συμπεριλαμβανομένων όλων των αλλαγών μεμβράνης και διχτυού.**

Όψη καμπίνας

ΣΥΡΕΤΕ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗ

Εξωτερική όψη

ΣΥΡΕΤΕ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗ

*Αριθ. δοκιμής DLG PowerMix. 7369 (www.dlg.org)

Σύγκριση καυσίμου με βάση τις δοκιμές DLG PowerMix 2.0, εφαρμογή DLG-PowerMix (https://www.dlg.org/fileadmin/powermixapp/) Επιλέξτε 50% υψηλό φορτίο μεταφοράς και 50% ελαφρύ φορτίο μεταφοράς.

Profi 09-2019 σελίδες 10 έως 16 (www.profi.de), Profi 08-2018, σελίδες 10 έως 16 (www.profi.de), Profi 11-2021, σελίδες 14 έως 20 (www.profi.de).

** Άρθρο δοκιμής: agrarheute 9/2022 www.agrarheute.com