
Έχοντας ως θεμέλιο τη θρυλική ελκτική δύναμη, την αξιοπιστία και την άνεση, προσθέσαμε δύο νέα και ακόμη πιο έξυπνα μοντέλα στη σειρά 6R. Το μικρό πλαίσιο 6R 150 και το μεσαίο πλαίσιο 6R 185 ολοκληρώνουν τη σειρά με πανέξυπνα χαρακτηριστικά αυτοματισμού και εξαιρετική απόδοση μεταφορών. Κάθε τρακτέρ 6R έχει σχεδιαστεί και κατασκευαστεί για να αποτελεί το πιο ευέλικτο, ελαφρύ και ισχυρό συστατικό του εργατικού δυναμικού σας.
Από το 2018, το 6R 250 της John Deere παραμένει κορυφαίο στη δοκιμή DLG-PowerMix-Transport 2.0 (εφαρμογή μεταφοράς)¹ – με 348 g/kWh ντίζελ και 16 g/kWh DEF, όπου το 6R 250 παρείχε τη χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου σε σύγκριση με όλα τα ανταγωνιστικά μοντέλα που έχουν δοκιμαστεί μέχρι τώρα¹.
Επιπλέον, το Αγροτικό Επιμελητήριο της Κάτω Σαξονίας (Γερμανία) επιβεβαίωσε την εξαιρετική απόδοση του 6R 215 στη δοκιμή τρακτέρ του 2020³.
Περισσότερες δυνατότητες, καλύτερη χρήση και πιο αποδοτικά. Κατασκευάσαμε τη σειρά 6R για να πετύχει
Σε ένα τρακτέρ της σειράς 6R, έχετε τα πάντα με τεχνολογία που συνδέει απρόσκοπτα μηχανήματα και ανθρώπους, προσθέτει πρωτόγνωρη ακρίβεια και απόδοση και παρέχει τις γνώσεις που δημιουργούν πραγματικό πλεονέκτημα.
Το 6R 250 είναι ανίκητο στη Δοκιμή DLG PowerMix Transport 2.0 και το Αγροτικό Επιμελητήριο της Κάτω Σαξονίας (Γερμανία) επιβεβαίωσε την εξαιρετική αποτελεσματικότητα του 6R 215 στη δική του δοκιμή τρακτέρ 2020*.
Με εύκολη και γρήγορη τοποθέτηση, οι φορτωτές μας αποτελούνται από έξυπνα χαρακτηριστικά – ενισχύστε την παραγωγικότητά σας με την επιστροφή στη θέση, βελτιώστε την ακρίβεια με το δυναμικό βάρος και αποτρέψτε τις απώλειες υλικών με το ηλεκτρονικό επίπεδο προς τον ορίζοντα.
Θα δουλέψετε στο μέγιστο με αυτήν την εξαιρετικά ευρύχωρη 3,33 m³ και πολύ ήσυχη με 71 dB (A) καμπίνα και τη νέα της οθόνη γωνιακής κολόνας. Κυριαρχήστε με την ισχύ του 6R με ευκολία στο χειριστήριο CommandPRO™ και τα 11 επαναδιαμορφώσιμα κουμπιά του.
Μείνετε σε εγρήγορση και συγκεντρωθείτε: Η ανάρτηση μπροστινού άξονα TLS™ Plus και η ανάρτηση καμπίνας HCS Plus λειτουργούν μαζί για να παρέχουν την καλύτερη & εμπειρία οδήγησης στο χωράφι και στον δρόμο.
Ανεβάστε τον πήχη της παραγωγικότητας: Ακόμη πιο έξυπνη διαχείριση ισχύος για έως και 40 πρόσθετους HP στις υδραυλικές εφαρμογές και έως έξι πίσω βαλβίδες εξωτερικών εργασιών (SCV) με υδραυλική ροή έως 195 l/min.
Δείτε πώς η σειρά 6R συνδυάζει ισχύ, απόδοση και ψηφιακή νοημοσύνη για να σας βοηθήσει να αντιμετωπίσετε όλες τις προκλήσεις που μπορεί να σας φέρει το έδαφος, ο καιρός ή τα παράθυρά σας. Όποιοι και αν είναι οι στόχοι σας, μπορείτε να τους πετύχετε με ένα 6R.
Μειώστε τον χρόνο ρύθμισης στο χωράφι έως και 50%: Προγραμματίστε εργασίες στο Operations Center και θα εμφανιστούν αυτόματα στην οθόνη 4ης γενιάς όταν μπείτε το χωράφι ·– ένα κλικ μόνο αρκεί για να επιβεβαιώσετε τα στοιχεία και να ξεκινήσετε να εργάζεστε.
Μελετήστε τις λεπτομέρειες που καθιστούν τη σειρά 6R τόσο σπουδαία – ρίξτε μια ματιά στο φυλλάδιο προϊόντος της σειράς 6R
Αναρωτιέστε αν ήρθε η ώρα του φορτωτή; Δείτε τι προσφέρουμε και βρείτε αυτό που σας ταιριάζει!
Μάθετε περισσότερα για τις πολλές εφαρμογές και τα οφέλη της τεχνολογίας ακριβείας της John Deere.
¹Αποτελέσματα δοκιμής Profi, δοκιμή τρακτέρ “John Deere 6250R: More Vario”, 06/2018. www.profi.de Δοκιμή DLG-PowerMix-Transport 2.0 (εφαρμογή μεταφοράς), σελίδες 10 έως 16: https://pruefberichte.dlg.org/filestorage/0618_John_Deere_6250R.pdf
² Δοκιμή DLG-PowerMix αρ. 7369, (www.dlg.org)
³ Δοκιμή τρακτέρ του Γεωργικού Επιμελητηρίου της Κάτω Σαξονίας (Γερμανία). “Σε σύγκριση με τα στάνταρ τρακτέρ (χωρίς Unimog), το John Deere πέτυχε τη χαμηλότερη κατανάλωση ντίζελ. [...] Είναι ενδιαφέρον ότι, παρά τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, το 6215R ήταν επίσης το γρηγορότερο κατά την επιτάχυνση με δύο ρυμούλκες”· www.lwk-niedersachsen.de.
* Το 6R 185 πέτυχε τη χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου με καύσιμο 355 g/kWh + DEF 14 g/kWh στη δοκιμή DLG-Transport-PowerMix 2.0 (μετακίνηση στον δρόμο σε συνθήκες μεταφοράς βαρέων φορτίων και μεταφοράς ελαφριών φορτίων στα 40 km/h), στην κατηγορία κάτω από 250 hp. Αναφορά δοκιμής DLG 7237, 01/2022
Case Puma 220 MC, καύσιμο 358 g/kWh + DEF 28 g/kWh, αποτελέσματα δοκιμής Profi, 09/2019, σε όμοιες συνθήκες μεταφοράς.
Fendt 724 Vario, καύσιμο 371 g/kWh + DEF 15 g/kWh, αποτελέσματα δοκιμής Profi, 11/2021, σε όμοιες συνθήκες μεταφοράς.
John Deere 6250R, καύσιμο 348 g/kWh + DEF 16 g/kWh, αποτελέσματα δοκιμής Profi, 06/2018, σε όμοιες συνθήκες μεταφοράς.