Τα ευρωπαϊκά πρότυπα εκπομπών, που αναφέρονται συνήθως ως EU Stage V, θα ισχύουν για τους κινητήρες που είναι εγκατεστημένοι σε κινητό εξοπλισμό εκτός δρόμου, όπως ορίζεται ανάλογα με την ισχύ του κινητήρα. Τα πρότυπα EU Stage V θα ισχύουν και για τους κινητήρες ντίζελ με εύρος ισχύος κάτω των 19 kW, που προηγουμένως δεν λαμβάνονταν υπόψη από τα υπάρχοντα πρότυπα. Για τα μοντέλα με ισχύ 19 kW και άνω, οι επιτρεπόμενες τιμές όσον αφορά τις εκπομπές NOx και PM (αιωρούμενων σωματιδίων) είναι κατά ένα επίπεδο αυστηρότερες σε σχέση με τα προηγούμενα πρότυπα. Επιπλέον, έχουν οριστεί και νέες προδιαγραφές όσον αφορά τον ΡΝ (αριθμό σωματιδίων), που καθιστούν τα νέα πρότυπα περί εκπομπών γενικώς τα αυστηρότερα στον κόσμο.
Η θέσπιση αυτού του κανονισμού αφορά κάθε είδος ντιζελοκίνητου εξοπλισμού χλοοτάπητα!
PM | NOx | |
---|---|---|
ΓΝΩΣΤΑ ΚΑΙ ΩΣ |
Αιωρούμενα σωματίδια, αερομεταφερόμενα σωματίδια όπως αιθάλη, καπνός |
Μονοξείδιο του αζώτου (NO), |
ΤΙ ΕΙΝΑΙ; |
Άκαυστοι υδρογονάνθρακες (καύσιμο) |
Μόριο που δημιουργείται κατά τη διαδικασία της καύσης |
ΑΠΟ ΤΙ ΠΡΟΚΑΛΕΙΤΑΙ; |
|
|
ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΕΚΠΟΜΠΗ; |
|
Τα μόρια NOx συνδέονται με άλλα στοιχεία στην ατμόσφαιρα παράγοντας αιθαλομίχλη |
Ρυθμίζεται και σε κινητήρες άνω των 19 kw
PN – Αριθμός σωματιδίων. Ρυθμίζει τον αριθμό των σωματιδίων που περιέχονται σε μια μονάδα μάζας εκπομπών· ξεχωριστά από τα ήδη υπάρχοντα αιωρούμενα σωματίδια
Οι κανονισμοί διαφοροποιούνται ανά κατηγορία ισχύος
ΙΣΧΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ – kW |
0 < P < 8 |
8 ≤ P < 19 |
19 ≤ P < 37 |
37 ≤ P < 56 |
---|---|---|---|---|
ΙΣΧΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ – hp |
< 10,7 |
10,7 ≤ P < 25,5 |
25,5 ≤ P < 50 |
50 ≤ P < 75,1 |
CO – g/kWh (g/hph) |
8,00 (6,00) |
6,60 (4,90) |
5,00 (3,70) |
5,00 (3,70) |
NMHC+NOx – g/kWh (g/hph) |
≤ 7,50 (5,60) |
≤ 7,50 (5,60) |
≤ 4,70 (3,50) |
≤ 4,70 (3,50) |
PM – g/kWh (g/hph) |
0,40 (0,30) |
0,40 (0,30) |
0,015 (0,011) |
0,015 (0,011) |
PN – #/kWh |
|
|
1×1012 |
1×1012 |
Μπορείτε να λάβετε αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με τον εξοπλισμό χλοοτάπητα της John Deere από την αντιπροσωπεία της John Deere.