Δελτίο τύπου Φεβρουάριος 10, 2025
Η John Deere επεκτείνει τις λύσεις αυτόνομης επισκευής

Walldorf, Φεβρουάριος 2025 – Η John Deere ανακοίνωσε σημαντικά βήματα για την υποστήριξη των πελατών σε όλους τους γεωργικούς και κατασκευαστικούς τομείς αναφορικά με τη δυνατότητά τους να συντηρούν και να επισκευάζουν τα μηχανήματά τους. Οι ψηφιακές λύσεις θα κυκλοφορήσουν στις ΗΠΑ το δεύτερο εξάμηνο του τρέχοντος έτους. Από τις νέες λειτουργίες θα επωφεληθούν και οι ευρωπαίοι αγρότες. Οι βελτιώσεις θα παρέχουν ακόμη περισσότερη υποστήριξη στους πελάτες και στα ανεξάρτητα συνεργεία επισκευής, συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας επαναπρογραμματισμού των ηλεκτρονικών μονάδων ελέγχου που κατασκευάζει η John Deere.
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι το νομικό πλαίσιο για την αγορά των ΗΠΑ και της ΕΕ διαφέρει σε ορισμένες περιπτώσεις. Στην Ευρώπη, ισχύουν οι κανονισμοί πληροφοριών επισκευής και συντήρησης (RMI). Στην ΕΕ των 27, έχει θεσπιστεί μια σειρά ευρωπαϊκών κανονισμών που πλαισιώνουν νομικά το δικαίωμα επισκευής για τον τομέα του γεωργικού εξοπλισμού. Αυτοί οι κανονισμοί παραθέτουν όλα τα δεδομένα που πρέπει να κοινοποιούνται στους ανεξάρτητους επαγγελματίες και τα ανεξάρτητα συνεργεία. Ο ιστότοπος Πληροφορίες επισκευής και συντήρησης της John Deere περιλαμβάνει δεδομένα για πολλά μοντέλα διαφορετικού έτους κατασκευής. Σε αυτά περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, τα εξής:
- John Deere Bookstore - Δωρεάν προβολή εγχειριδίων χειριστή και αγορά τεχνικών εγχειριδίων (https://techpubs.deere.com).
- John Deere University - Παροχή εκπαιδευτικού υλικού (https://jdu.deere.com).
- Service Gard - Διαθεσιμότητα ειδικών εργαλείων (https://servicegard.deere.com).
- Partscatalog - Ηλεκτρονικός κατάλογος ανταλλακτικών (https://partscatalog.deere.com/jdrc).
- ReadyTo - Παροχή οδηγιών διάγνωσης και επισκευής.
Οι νέες λειτουργίες επεκτείνουν κυρίως τις επιλογές επισκευής στις ΗΠΑ. Ωστόσο, έχουν προστεθεί λειτουργίες και στο ευρωπαϊκό RMI, το οποίο ήδη σήμερα προσφέρει πολλές επιλογές. Ένα νέο χαρακτηριστικό είναι η ενοποίηση με το John Deere Operations CenterTM. Αυτό σημαίνει ότι οι αγρότες μπορούν να χρησιμοποιούν το Operations Center όχι μόνο για τη διαχείριση δεδομένων αγρών και μηχανημάτων, αλλά και για πληροφορίες συντήρησης και μηχανημάτων. Η επέκταση προσφέρει μια κεντρική και εύχρηστη πλατφόρμα με μια ολοκληρωμένη γκάμα εργαλείων για ολόκληρο τον κύκλο ζωής των μηχανημάτων. Τα νέα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν τα εξής:
- Equipment Mobile - Δωρεάν εφαρμογή με εκτενείς πληροφορίες για τα μηχανήματα, μεταξύ των οποίων εγχειρίδια χειριστή και ανταλλακτικών, χρονοδιαγράμματα συντήρησης, πληροφορίες γρήγορης αναφοράς, αναζήτηση κωδικών σφάλματος και ενημερώσεις λογισμικού για επιλεγμένα συνδεδεμένα μηχανήματα 4G.
- Shop.Deere.com - Διατίθεται, επί του παρόντος, στο Ηνωμένο Βασίλειο και στην Ιρλανδία για την εύρεση και αγορά ανταλλακτικών μέσω διαδικτύου.
- Γρήγορα βοηθήματα - Προσφέρουν διάφορα εκπαιδευτικά βίντεο και συμβουλές συντήρησης.
- Service ADVISOR πελατών - Παρέχει δωρεάν ψηφιακά εγχειρίδια για τη διαγραφή και ενημέρωση κωδικών, την ανάγνωση διαγνωστικών δεδομένων και την εκτέλεση περιορισμένων βαθμονομήσεων.
Οι τελευταίες βελτιώσεις δείχνουν ότι η John Deere εργάζεται συνεχώς για τη βελτίωση των προϊόντων της. Η εταιρεία είναι ήδη ηγέτης στην παροχή πόρων αυτόνομης επισκευής. Με τις νέες επιλογές, οι αγρότες θα μπορούν να συμβάλουν ακόμη περισσότερο στον χρόνο διαθεσιμότητας των μηχανημάτων τους.